Wednesday, November 2, 2011

Sijil Pelajaran Malaysia -.-

weyh , 14/11 aku exam doh . adoi ! seramnye aku . aku tak tahu la kenape , makin nak dekat exam , aku makin malas la . i don't know why . aku sebenarnye tgh risau ni tahu . korang nampak je aku happy happy tp itu luaran sahaja . dalaman aku , hanya tuhan je yg tahu betapa cuak dan berdebarnye aku nak tggu SPM ni . adoi ! nak buat mcm mane ni . aku tak suke la bile cikgu tgh mengajar dekat sekolah , dorang petik petik pasal SPM . jgn la buat aku menggelabah . korang kan tahu yg aku ni cepat panic . *bukan group PANIC yg showdown tu k -.- bile aku dah panic , mule la aku sakit . pening la , ape la . bende bende mengarut sume menguasai badan . -.- tapi takpe , aku tahu ramai member aku yg support aku . especially si khafit tu . *dia nak bagi semangat ??? bagi aku marah lagi ade la . nasib baik sayang :D hurm , pada siapa yg dah amek SPM tu kan , paper dia mcm mane eh ??? susah ke senang ? aku hope tahun ni senang la . senang sikit aku nak score . sekarang , family belah mama sume harapkan aku utk cemerlang dlm SPM . aku nak score 6A la utk SPM . hopefully aku boleh dpt k . hurm , aku kene work harder la kalau nak dpt kan 6A tu . betul tak ??? *of course la betul . korang sume doakan aku k . biar aku dpt jwb exam dgn aman dan tenang . TANPA GANGGUAN SESIAPA PUN ! aminnnn ~ :)