Friday, October 28, 2011

Mohd Khafit

yg tengah memenuhkan perut ni name dia bf aku . eh tak , name dia apit si penggelak . hahaha ... *buruk gelaran tu biy xD takpe la . bf aku jugakkan . hahaha SWEET ;p he is mine okay . urm , aku tak tahu nak tulis ape la pasal dia . takde idea . korang ade idea tak ???? -.- ha , aku story la mcm mane aku boleh kenal dia . aku kenal dia dlm fb la . kalau tak salah , aku yg add dia kot . tp time tu dua dua sombong nak mati . tak tegur sesame sendiri . urm , suddenly ade satu part ni dia tegur aku dekat IM . aku pun terkejut la kan . pas tu aku reply je la IM dia . start dari situ la kitorang rapat , tukar tukar number fon . suddenly dia mintak couple dgn aku . aku belum terima lagi sbb its to early . aku baru je kenal dia . aku tak tahu lagi hati budi dia mcm mane . then , kitorang kwn je la mcm biase . pas tu bla bla bla , 26 october 2011 dia mintak couple dgn aku . AGAIN ! time ni aku dah mmg kenal dia 100% la . aku pun terima la . hehehehe .. so SWEET . ha , daripade situ la kitorang rasminya jadi couple . one thing yg aku suke pasal dia , dia tak pernah buat aku sedih . 24 hours aku asek nak gelak je kalau msj dgn dia . even though aku tgh marah or geram , bile dia merepek je aku mesti nak gelak . i don't know why . hehehe <3 i hope kita kekal lame k biy :) iloveeyousomuch . okay bye ;) <3