Saturday, January 14, 2012

Maafkan aku :'(

maafkan aku . aku tahu aku byk buat salah dekat kau . aku tahu kau marah sgt dekat aku . aku buat semua tu tak gune otak . aku jugak tak pikirkan perasaan kau . sorry w** . tp gentle doh , aku sayang dekat kau . aku nak kau tahu tu . urm , yg pasal blog sebelum tu , aku tulis bukan atas dasar serius tp aku nak orang tu bace je . pada kau , mesti kau pikir bende tu betul kan . tp sebenarnye tak okay . ni semua salah aku , aku nak menyesal pun dah tak gunekan . aku pun bodoh sbb buat keputusan tanpa pikirkan perasaan orang lain . ye , aku selfish :( tp aku janji dgn kau w** yg aku akan betulkan keadaan . aku harap lepas incident ni , perasaan kau dekat aku takkan pernah berubah . aku buat semua ni utk kau k . AKU MINTA MAAF :'(

                                                                                                                                    lots of love, Tasya <3