Sunday, September 18, 2011

peristiwa ni terjadi sekarang :'(

hurm .. kenape la semua orang suke tipu aku . aku tak tahu ape salah aku sampai korang sume sanggup tipu aku . lepas sorang sorang tipu aku kan . aku paling tak boleh terima semua ni . lagi lagi kalau orang yang paling aku sayang tipu aku bulat bulat . kenape tak bagi tahu awal-awal perkara sebenar ? aku tak marah la if kau jujur dgn aku . aku still akan kwn dgn kau . perlu ke menipu semate-mate nak kwn dgn aku ?? hurmm , aku tak tahu la nak ckp ape . SPEECHLESS RIGHT NOW :'( kenape la dia sanggup tipu aku . aku terkejut bila dia bagi tahu aku hal yang sebenar . serious aku memang menangis mase dia jujur dgn aku . aku pun tak tahu kenape air mata aku tetibe mengalir mase aku bace msj dia . aku sebenarnye nak jerit sekuat hati mase dia bagi tahu aku pasal bende tu tp tak boleh sbb aku takut family aku dgr . so , aku hanya mampu menangis je :'( kenape dia kene jujur mase aku dah sayang dekat dia . hurmm ... dah la , aku dah tak tahu nak ckp ape . tgn ni pun dah tak mampu nak menaip lagi dah . tp aku ade pesan dekat dia . TO MY TWIN: IF YOU BACE I PUNYE BLOG NI , I JUST NAK CKP TERIMA KASIH SBB YOU BUAT I MCM NI . WALAUPUN I TGH MARAH GILE DGN YOU , I TETAP AKAN MAAFKAN YOU K . I NAK YOU TAHU , YOU TETAP I PUNYE TWIN . NOBODY CAN REPLACE YOU AS MY BELOVED TWIN . <3 :'(