Sunday, August 21, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Hye korang , da lame aku ta update blog aku kan . okay la , sempena nk raya ni , aku rase ta awal sgt kan kalau aku nk ckp Selamat Hari Raya kepada sume member member aku yg tersayang . aku tahu , belum raya lagi tp aku just nk tulis awal je sbb aku takut nanti aku ta sempat nk ckp sbb aku da nak trial doe . seminggu lepas raya terus trial . perghh ! unCOOL . ==" aku rase maybe ni last aku update blog aku la . kalau korang tu pengikut setia blog aku , korang kene la bersabar k . maybe nanti after trial aku update yg baru tau . *masalahnye , aku ni ade pengikut setia ke ??? hahaha ... perasan la minah ni XD korang sume da beli baju raya ke ??? aku dah . hehehe ... tu yg happy semangkuk tu . biase la , sape je yg ta happy kalau mama belanja baju for raya kan . hehe ... :D kalau beli sendiri bajet selalu sikit . betul tak ??? *aku tahu la sbb aku pun pernah mcm tu jugak . baik pergi dgn mak bapak . kalau pergi dgn dorang , dpt la byk baju doe . hahah ... tu yg aku suke tu . dpt beli byk bende . yeah man !!! XD k la , aku nk siapkan nota sience aku ni . byebye you all <3     Black And Yellow ... lalalalala ~