Friday, July 29, 2011

urm ... ta tahu nak story pasal ape .

korang , aku ta tahu la nak update ape dekat blog aku yg latest ni . ==" korang ade idea ta aku nk bukak topik ape ? urmmm ..... ha , aku tahu topik ape !! yes :D actually kan , hari ni aku ade khemah ibadat dekat sekolah tau . tp aku ta pergi sbb atas berbagai alasan . nak tahu ke alasan ape ??? alasan yang pertame , sbb balik mlm kot . ta tido sekolah sbb cikgu cikgu ta de yg nk stay at sekolah . kedua sbb mlm nanti aku ade class . kesian danie dgn daniel ta dpt jumpe aku nanti . hahaha ... mesti dorang rindu dekat aku . *danie dgn daniel tu kembar :D . alasan yg ketiga , ta boleh bwk fon . korang tahu kan yg aku ni ta boleh nk berenggang dgn fon . aku boleh tinggalkan fon dekat rumah pun time pergi sekolah . tp kadang kadang je la aku tinggalkan sbb selalunye aku bwk . :D okay , back to the story . khembah ibadat sekolah aku start pukul 7.30 pagi . kalau ta salah aku after perhimpunan pagi tau . then , ade ceramah ape tah . aku ta amek port pulak . ee , korang tahu ta khemah ibadat sekolah aku ade tiga kali ceramah . STRESS !!!! setiap ceramah tu nk dekat dua jam kot . korang boleh bayangkan tak aku pergi ceramah tu dlm keadaan ta buat pa pe . maksud aku without touching my phone . da sah sah la aku membuta dlm dewan tu kan . so , lebih baik aku duduk dekat rumah . lagi best . sekolah ta payah pergi , ceramah ape tah lagi . eeeiiuuuwwww !!! no way aku nk pergi ceramah . MEMBOSANKAN OKAY !